Veel Gestelde Vragen

die we graag voor u beantwoorden
Kan ik ook telefonisch boeken bij SnelnaarSchiphol.nl ?

Wij kunnen u altijd telefonisch van dienst zijn voor hulp bij het boeken en nemen desgewenst u reservering telefonisch aan.

Hoe kan ik betalen ?

Het makkelijkste is contant. Bij sommige taxi’s is het ook mogelijk te betalen met Pinpas, Chippas of Creditcard. Dit zijn er echter maar enkele. Voor betaling met creditcards geldt echter een toeslag van 5% op het totaalbedrag.
Ook kunt u het bedrag vooraf per bank overmaken of kunnen wij u een IDEAL betaallink sturen waarmee u in uw eigen veilige bankomgeving betaald.

We moeten onderweg nog meer mensen ophalen, kan dat ?

Ja hoor, dit is geen probleem. U dient hiervoor echter wel telefonisch contact te zoeken, omdat wij dan een offerte op maat maken voor u.

Hoe gaat het met kinderstoeltjes ?

Volgens de taxiwet zijn er geen kinderstoeltjes verplicht in een taxi. Op de achterbank van een taxi hoeven kinderen geen kinderzitje te gebruiken. Kinderen vanaf 3 jaar en volwassenen moeten wel gebruik maken van de gordels, voor zover beschikbaar. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen in een taxi los op de achterbank zitten. Voorin een taxi moeten kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen de gordel gebruiken en kinderen kleiner dan 1,35 meter een goedgekeurd kinderzitje. Gezien de soorten en maten hebben wij stoeltjes dan ook helaas niet ter beschikking. U eigen kinderstoeltje kunnen wij helaas ook niet in bewaring nemen.

Zijn jullie prijzen per auto of per persoon ?

Dit is een vraag die vaak wordt gesteld, omdat wij wel heel erg goedkoop zijn. De prijs die ons systeem voor u berekend is per auto. Of u daar nu alleen of met 3 personen in zit is niet van invloed op de prijs. Bij meer dan 4 personen of meer bagage dient u een busje te boeken. Deze zijn uiteraard wel iets duurder.

Vervoeren jullie ook dieren ?

Als u dieren mee wilt nemen, dient u hier, voordat u boekt telefonisch contact over op te nemen. Hiervoor geldt doorgaans een toeslag.

Ik reis met een rolstoel, kan dat ?

Wij vervoeren ook mensen die gebruik maken van een rolstoel, echter wij hebben geen vervoermiddelen, waarin u in uw rolstoel kunt blijven zitten. U moet dus wel beschikken over een inklapbare rolstoel en zelf in de auto plaats kunnen nemen, uiteraard eventueel met behulp van een van onze ervaren chauffeurs.

Hoe weet ik of mijn boeking goed is aangekomen en verwerkt ?

Zodra u akkoord bent gegaan met de voorwaarden en de boeking daadwerkelijk hebt doorgevoerd, gaat er automatisch een ontvangstbevestiging naar het door u opgegeven mailadres. Binnen enkele uren daarna zou u de definitieve bevestiging moeten hebben ontvangen.
Let op!!! Het is uw eigen verantwoordelijkheid om te controleren of u de bevestigingen ook daadwerkelijk heeft ontvangen.
Wij kunnen er namelijk niets aan doen als uw mail progamma onze mail als SPAM ziet en het dus in uw ongewenste e mail map plaatst. Ook komt het regelmatig voor dat klanten een typefout maken bij het invoeren van hun mailadres, waardoor onze mails telefonisch contact op te nemen met ons om hierover opheldering te vragen.
Vanaf het moment dat u akkoord bent gegaan met de voorwaarden en de boeking heeft ingevoerd is uw boeking een feit.

Komt de taxi altijd precies op de aangevraagde tijd ? ?

Uiteraard proberen wij altijd op tijd bij u voor te staan. Door verkeer of vertragingen, kan het soms zijn dat wij iets eerder of iets later arriveren. Daarom hanteren wij een marge van een kwartier voor en een kwartier na de afgesproken tijd. Houdt hier dus rekening mee als u een boeking gaat maken.